2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Yatay Geçiş (Kurumlararası) Başvuru Sonuçları ve Kayıt İşlemleri

2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Yatay Geçiş (Kurumlararası) Başvuru Sonuçları ve Kayıt İşlemleri

Küçült Yazı Tipi Büyüt
(Kurumlararası) Yatay Geçişe başvuran adaylar sonuçları (https://obs.beun.edu.tr/oibs/hoa_app/login.aspx) adresinden başvuruda kullandıkları kullanıcı adı ve şifrelerle görebileceklerdir. 

Yatay geçişi kabul edilenlerin 04-06 Şubat 2025 tarih aralığında online kayıt yaptırmaları gerekmektedir. Online kayıt  adayların başvuru yaptıkları sistem üzerinden yapılabilecektir.

    Kayıtta yaşanan sorunlar ve gerekli belgeler için Öğrenci İşleri Birimimiz ile iletişime geçilmesi (0372 643 66 01 - 5155) gerekmektedir.


    Önemli Not: Yatay geçiş yapan öğrencilerin ders muafiyet/intibak uyumsuzluk olması durumunda, dönem/sene kayıpları yaşanabilmektedir.

    Kayıt için gerekli belgeler;
    Evrak teslimi için son tarih 10 Şubat 2024'tür.

    • 1 adet vesikalık resim
    • Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı Fakülte/MYO'dan alacağı, izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (kopya kabul edilmez.)
         NOT: Öğrenci İngilizce Hazırlıkta başarılı oldu ise başarılı olduğunu ve hazırlık notunu mutlaka göstermelidir.
    • Onaylı ders içerikleri (Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.)
    • Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)
    • Staj yaptı ise, kaç gün staj yaptığını ve staj notunu gösterir belge,
    • Daha önce kayıt dondurdu ise buna dair belge

    • Katkı Payı/Öğrenim ücretinin yatırılması (Kayıttan sonra yapılacaktır.)


    Yayınlanma Tarihi : 02.02.2025