Çaycuma Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı bünyesinde 15 seatlik Çağrı Merkezi Laboratuvarı, Bilimsel Araştırma Altyapı Projesi kapsamında açıldı. Çağrı Merkezi Hizmetleri Uygulama Laboratuvarı (Call Center) faal hale gelmiş olup, çağrı almaya başlamıştır. Artık, öğrencilerimiz Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı’nda yer alan derslerini uygulamalı olarak laboratuvar ortamında görebileceklerdir. Çağrı Merkezi Laboratuvarı ile öğrencilerin iş hayatına atılmadan önce, hem kişisel gelişimlerine katkıda bulunulması hem de mesleki anlamda pratik yapabilmeleri amaçlanmıştır. Ayrıca yüksekokulumuz bünyesinde faaliyete geçen Çağrı Merkezi Laboratuvarımızda, ihtiyaç duyulan bilgilerin Bülent Ecevit Üniversitesi’nde eğitim gören öğrencilere iletilmesi, anketler ve memnuniyet araştırmalarının yapılması gibi hizmetler verilmesi de uzun vadeli hedeflerimiz arasındadır.
İstek, sorun, öneri ve şikâyetlerini iletecek olan kişiler Çağrı Merkezimize ait olan numarayı arayarak hizmet alabilirler. Çağrı Merkezi’nin çalışma saatleri 08:30-17:30 arasındadır. Çağrı Merkezi’nde program öğrencileri vardiyalı olarak çağrı
alacaklardır.


