Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi ile Müşteri Deneyimi Şirketi AssisTT arasında Haziran 2022'de imzalanan işbirliği protokolüne istinaden, AssisTT tarafından 2024-2025 eğitim-öğretim yılında Çaycuma Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı ile Çağrı Merkezi Hizmetleri programı öğrencilerine yönelik ‘Çağrı Merkezi Okulu Eğitimi’ düzenlendi.
Eğitimler, 2024-2025 eğitim-öğretim yılı Güz ve Bahar dönemlerinde olmak üzere temel çağrı merkezi eğitimi ve ileri çağrı merkezi eğitimi olmak üzere iki aşamada ve çevrimiçi olarak gerçekleştirildi. 15 farklı başlıkta 30 saat süren eğitimi başarıyla tamamlayan 18 öğrenci sertifika almaya hak kazandı.
2022-2023 eğitim-öğretim yılında 38, 2023-2024 eğitim-öğretim yılında 25 öğrenci programa katılarak, sertifikalarını almıştı.
Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Umut Üzmez, öğretim elemanları Öğr. Gör. Dr. Serkan D. Koşoçaydan ve Öğr. Gör. Gülcan Demiral tarafından öğrencilere sertifikaları takdim edildi. Düzenlenen programda öğrenciler söz alarak yürütülen eğitim programının kendilerine katkılarını ve yaşadıkları deneyimi birbirleri ile paylaştılar. Fotoğraf çekiminin ardından, işbirliğinin devam etmesi dileği ile program sona erdi.
İşbirliği protokolü uyarınca, "Çağrı Merkezi Okulu Eğitimi"ni başarıyla tamamlayan öğrenciler, AssisTT tarafından işe alım süreçlerinde öncelikli olarak değerlendirilecekler.














