AssisTT ile Çağrı Merkezi Alanında İş Birliği Protokolü İmzalandı

AssisTT ile Çağrı Merkezi Alanında İş Birliği Protokolü İmzalandı

Küçült Yazı Tipi Büyüt

Üniversitemiz ile AssisTT Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş. arasında çok yönlü iş birliği sağlanması amacıyla toplantı gerçekleştirildi. Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Hakkı Özölçer'in, Çaycuma Meslek Yüksek Okulu  Müdürü Doç. Dr. Hikmet Yazıcı'nın, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Dr. Umut Üzmez'in, AssisTT Genel Müdürü Haktan Saran'ın, Genel Müdür Yardımcısı Ömer Faruk Tüfekçi'nin, İşe Alım ve Eğitim Gelişim Direktörü Mehmet Erkan Aydın'ın, Eğitim, Gelişim ve Yetenek Yönetim Müdürü Faruk Çakmak'ın katılım gösterdiği toplantıda üniversitemiz ile AssisTT arasında iş birliği protokolü imzalandı. AssisTT %100 Türk Telekom iştiraki olup, satış-pazarlama, yüzyüze hizmet, sosyal medya yönetimi ve gelir yönetimi gibi alanlarda çok kanallı müşteri deneyimi çözümleri üreten bir müşteri hizmetleri şirketidir.


Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Öğrencilerine Staj ve İstihdam İmkanı

İmzalanan protokol ile AssisTT tarafından Çaycuma Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerine  “Çağrı Merkezi Okulu Eğitim Programı” temel ve ileri düzey eğitimleri verilecek, staj imkanı sağlanacak ve mezun öğrencilere istihdam için destek sağlanacak. Protokol ayrıca üniversite ile firma arasında ortak proje, AR-GE çalışmaları, sosyal sorumluluk projeleri düzenlenmesi, firmanın uzmanları ve ilgili çalışanların akademik çalışmalara destek vermesi, çeşitli eğitim programları, kariyer günleri, teknik gezi vb. düzenlenmesi, ortak panel, sempozyum, seminer, konferans gibi etkinlik düzenlenmesi ve deneyim paylaşımı, çağrı merkezi hizmetleri programı ders içeriklerinin sektörün beklentilerine göre güncellenmesi için bölüm öğretim elemanları ile birlikte ortak çalışma ve görüş alışverişi yapılması konularını da içeriyor.



Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Hakkı Özölçer sektörün öncü firmalarından biri olan AssisTT ile imzalanan protokolün üniversite ve öğrenciler açısından çok değerli olduğunu belirterek şunları söyledi. “AssisTT ile imzaladığımız Çağrı Merkezi alanındaki protokol sayesinde öğrencilerimize kişisel gelişim ve yönetimsel gelişimlerini bir adım öteye taşımaları için büyük bir fırsat sunuyoruz. Bunu yaparken de kendi sektöründe öncü bir firma ile ilerlememiz hem öğrencilerimize hem de üniversitemize büyük katkı sağlıyor. Çağrı Merkezi Okulu’ndan mezun olan öğrencilerimiz bu eğitimle sektöre daha hakim olurken AssisTT’te staj ve işe girme noktasında öncelik hakkına da sahip oluyor. Öğrencilerimize böyle bir fırsat sunabildiğimiz için çok mutluyum. Her iki taraf için iş birliğimizin hayırlı olmasını temenni ederim.”


Anadolu’nun en büyük işverenleri arasında yer almaktan gurur duyduklarını ifade eden AssisTT Genel Müdürü Haktan Saran, müşteri deneyimi merkezinde çalışmanın çok fazla eğitim gerektirdiğini, bu amaçla 2019 yılında sektörde bir ilki gerçekleştirerek “Çağrı Merkezi Okulu” projesini hayata geçirmiş olduklarını hatırlattı ve sözlerine şöyle devam etti. “2021 yılı Brandon Hall Mükemmellik Ödülleri'nde ‘En İyi Yetkinlik ve Beceri Geliştirme’ kategorisinde altın ödülün sahibi olan Çağrı Merkezi Okulumuz ile öğrencilere kariyerine güçlü bir adımla başlama olanağı sunuyoruz” dedi.

 

 



Yayınlanma Tarihi : 29.06.2022