Çaycuma Meslek Yüksekokulu bünyesinde yer alan ilk olarak BAP-Altyapı projesi desteği ile Ekim 2016 tarihinde hayata geçirilen Bülent Ecevit Üniversitesi Çağrı Merkezi yenilendi. 15 operatör ve 1 süpervizör ile hizmet veren çağrı merkezi yapılan yenileme ve büyüme çalışması ile birlikte kapasitesini 27 operatör ve 1 süpervizöre çıkardı. Ayrıca yapılan yenileme çalışması ile birlikte Çağrı Merkezi’nin tüm mobilyaları yalıtımlı masalarla değiştirilerek modern bir görünüme kavuşması sağlandı.
YENİLEME DESTEĞİ AVRUPA BİRLİĞİ’NDEN
Çaycuma Meslek Yüksekokulu bünyesinde kurulan ve yenilen BEÜ Çağrı Merkezi’ne destek Zonguldak TSO ve Çaycuma MYO’nun geliştirdiği proje kapsamında Avrupa Birliği fonlarından sağlandı. Bu kapsamda AB fonlarından yaklaşık 16.000 EURO destek sağlanırken, yapılan yenileme çalışması ile birlikte Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü öğrencilerinin daha iyi koşullarda uygulama yapılabilmesi ve çağrı karşılayabilmesinin önü açıldı. Bölüm öğrencileri yapılan yenileme ile birlikte büyük mutluluk yaşarken, yetkililere ve destek veren kişilere teşekkürlerini ilettiler.
ÖĞRENCİLERİN UYGULAMA MERKEZİ
Çağrı Merkezi bir yandan ilgili programın öğrencileri için bir uygulama laboratuvarı imkânı sağlarken, bir yandan da Bülent Ecevit Üniversitesi’ne çağrı merkezi olarak katkı sağlıyor. 0850 288 3026 numaralı hat ile hafta içi her gün 9:00-17:00 saatleri arasında hizmet veren Çağrı Merkezi’nden, BEÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi’nin randevuları verilmekte ayrıca öğrenci işleri ile ilgili tüm sorulara yanıt alınabilmektedir.
GELEN ÇAĞRI SAYISI 35 BİNİ AŞTI
Öğrencilerin uygulama yapabilmesine ve kendilerini geliştirmesine imkân sağlayan Çağrı Merkezi’ne bugüne kadar gelen çağrı sayısı 35 bini aştı. Her gün yaklaşık 300 çağrının karşılandığı ve cevaplandığı merkezde ayrıca toplum yararına yürütülen projelere de imza atılıyor. Bu kapsamda, Çaycuma Meslek Yüksekokulu ve Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odasının birlikte geliştirdikleri “Karaelmas Diyarının Keşfedilmemiş Cevherleri İş Hayatında Projesi” ile 18-28 yaş arasındaki işsiz ve dar gelirli 100 kadına Çağrı Merkezi Personeli Meslek Eğitimi ve İşbaşı Eğitimi verilmektedir. Bu proje ile birlikte Zonguldak’ta dezavantajlı kadınların işgücü piyasasına katılım oranlarının yükseltilmesi, işsizlik oranlarının düşürülmesi ve sosyal entegrasyonlarının sağlanması amaçlanıyor.
ÇAYCUMA MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRÜ YRD. DOÇ. DR. HİKMET YAZICI’DAN TEŞEKKÜR
Yapılan yenileme çalışması ile birlikte Çaycuma Meslek Yüksekokulu müdürü Yrd. Doç. Dr. Hikmet Yazıcı, böyle bir hizmetin Çağrı Merkezi Hizmetleri öğrencilerine büyük katkı sağlayacağını, uygulama fırsatı sunacağını ve öğrencilerin kendilerini geliştirmesi için büyük bir fırsat olduğunu ifade etti. Ayrıca Yazıcı, yenileme çalışmalarında destek veren Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odasına ve Avrupa Birliği yetkililerine teşekkürlerini iletti.