ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PROGRAMI ÇALIŞMALARINA HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOR

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PROGRAMI ÇALIŞMALARINA HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOR

Küçült Yazı Tipi Büyüt
1

Programın eğitim kalitesinin artırılması ve arge, istihdam gibi konularda destek alınması amacıyla sektör temsilcilerinden oluşan bir Sektörel Danışma Kurulu kuruldu.

Öğrenciler için çeşitli sertifikalı eğitimler ve teknik geziler düzenlendi.
deFacto tarafından Telefonda Etkili İlişimin Önemi ,
Call Center Masters tarafından Çağrı Merkezlerinin Türkiye’deki ve Dünyadaki Durumu, Çağrı Merkezlerinde Kariyer Olanakları,  Diksiyon, Konuşma Kalitesi, Sunum Becerileri,  Liderlik ve Yöneticilik, Etkili Motivasyon, Stres Yönetimi,  Zaman Yönetimi konularında eğitim verildi ve öğrencilere sertifikaları dağıtıldı.

Öğr.Gör.Umut ÜZMEZ ve Öğr.Gör.Serkan D. KOŞOÇAYDAN nezaretinde, Karabük’teki Turkcell Global Bilgi Çağrı Merkezi Lokasyonuna ve Düzce’deki ATOS Çağrı Merkezi Lokasyonuna ikişer kez teknik gezi düzenlendi. Bu teknik geziler sayesinde öğrenciler ileride çalışacakları çağrı merkezlerini yerinde görme ve tanıma, çağrı merkezi yöneticilerinden sektör ve meslek hakkına bilgi alma şansı yakaladılar. Ayrıca radyo yayıncılığı hakkında bilgi almak üzere Çaycuma Radyo Tek’e de teknik gezi düzenlendi. Çağrı Merkezi sektörünün buluşma noktası olan ve İstanbul’da düzenlenen, Çağrı Merkezi Fuarı ve Konferansına iki yıl üstüste öğretim elemanı ve öğrenci düzeyinde katılım sağlandı. Bu gezide gerek öğrenciler gerekse de öğretim elemanları firmalara Çaycuma MYO ve Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı hakkında bilgiler verip; firmalardan da alanlarıyla ilgili bilgi aldı.

Öğretim elemanlarınca Çağrı Merkezleri Derneği’ne de bir çalışma ziyareti gerçekleştirildi ve işbirliği görüşmeleri yapıldı. Öğr.Gör.Serkan D.KOŞOÇAYDAN, davet üzerine, meslek liselerinde çağrı merkezi bölümü açılmasına yönelik YÖK ve MEB işbirliği ile düzenlenen Çalıştaylara katılarak, bu çalışmalara destek verdi.

Yapılan çalışmalar ses getirip, Çağrı Merkezleri Derneği Bülteninde de yer aldı.

2013-2014 Öğretim yılından itibaren öğretime başlayan Çaycuma MYO, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı I. Öğretim 50, II. Öğretim 50 olmak üzere her yıl 100 öğrenci almaktadır. Öğrencilere istemeleri halinde 1 yıl İngilizce hazırlık eğitimi alma imkanı sağlanmaktadır. Çaycuma MYO bünyesinde bir Çağrı Merkezi Laboratuvarı kurulması ve eğitim/danışmanlık firmalarıyla çeşitli konularda işbirliği yapılmasına yönelik çalışma ve girişimler sürmektedir.

 


Yayınlanma Tarihi : 12.03.2014