Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı tarafından, 6 Mayıs’ta, sektörün önde gelen kuruluşlarından olan ATOS ve SIMTEC’in katıldığı Çağrı Merkezi Sektör Buluşması etkinliği düzenlendi. Etkinliğe, çoğunluğu Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından olmak üzere 150 öğrenci katıldı.
Etkinlikte, ATOS ve SIMTEC firmaları tanıtıldı. Bu kapsamda işe alım ve yükselme uygulamaları, departmanları, sektördeki konumu, eğitim politikaları gibi konular ele alındı. CV hazırlama ve mülakat teknikleri de ayrıntılı olarak anlatıldı. Soru-cevap faslı ve teşekkür belgesi takdiminin ardından, kokteyle geçilerek etkinlik son buldu.
Öğrenciler firmaların günboyu açık kalan standlarını ziyaret ederek, firmalar hakkında bilgi alma ve cv doldurarak, iş başvurusu yapma imkanını buldular.









