Çağrı Merkezimize Gelen Arama Sayısı 30 Bini Aştı

Çağrı Merkezimize Gelen Arama Sayısı 30 Bini Aştı

Küçült Yazı Tipi Büyüt

Yüksekokulumuzun 15 operatör ve 1 süpervizör kapasiteli Çağrı Merkezi, Üniversitemizin desteklediği BAP Altyapı Projesi ile kurulmuş ve Ekim 2016’da hizmete alınmıştır.

Çağrı Merkezimiz bir yandan ilgili programın öğrencileri için bir uygulama laboratuvarı imkanı sağlarken, bir yandan da Üniversitemize çağrı merkezi olarak katkı sağlamaktadır.

0850 288 3026 numaralı hat ile hafta içi her gün 9:00-17:00 saatleri arasında hizmet veren Çağrı Merkezimiz, BEÜ Hastanesi randevularını vermekte ve öğrenci işleri ile ilgili tüm sorulara yanıt vermektedir.

Çağrı Merkezimize gelen ve karşılanan arama sayısı 30 bini aşmıştır.

Çağrı Merkezimiz toplum yararına yürütülen projelere de imza atmaktadır. Bu kapsamda, Çaycuma Meslek Yüksekokulu ve Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odasının birlikte geliştirdiği “Karaelmas Diyarının Keşfedilmemiş Cevherleri İş Hayatında Projesi” ile 18-28 yaş arasındaki işsiz ve dar gelirli 100 kadına Çağrı Merkezi Personeli Meslek Eğitimi ve İşbaşı Eğitimi verilecektir. Bu projeyle sağlanan destekle Çağrı Merkezimizin kapasitesi artırılarak, 25 operatör ve 1 süpervizör kapasiteli olacaktır.

Ayrıca Çağrı Merkezimiz hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik, kalite değerlendirme-iyileştirme ve memnuniyet anketi çalışmaları sürdürülmektedir.



Yayınlanma Tarihi : 01.03.2017