Call Center Masters tarafından, Bülent Ecevit Üniversitesi Çaycuma Meslek Yüksek Okulu Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü’nde öğrenim gören üniversite öğrencilerine Satış Koçluğu eğitimi verildi.
2013 yılında, Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü tarafından sektörel danışma kuruluna davet edilen Call Center Masters firmasının Eğitim Danışmanı Çağrı Gülsoy tarafından bu yıl da çağrı merkezi bölümü öğrencilerine Takım Lideri Yetiştirme Programı kapsamında, Satış Koçluğu eğitimi verildi.
Call Center Masters Eğitim Danışmanı Çağrı Gülsoy, Takım Lideri Yetiştirme Programı hakkında şöyle açıklama yaptı; Bu program, BEU Çaycuma MYO. Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölüm Başkanlığı işbirliği ile öğrenciler için hazırlandı.
Bu program sonrasında, çağrı merkezi hizmetleri bölümünde öğrenim gören öğrencilerin mezun olduktan sonra sektörde Takım Lideri olarak iş bulmaları amaçlanmaktadır.
Ayrıca, yine temel amacımız Çaycuma MYO. Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümünü, Türkiye’deki çağrı merkezi sektörü için profesyonel çalışan yetiştiren, araştırma, geliştirme ve ARGE çalışmalarıyla sektör için yeni projeler, uygulamalar, programlar ve eğitimler geliştirebilen bir çağrı merkezi platosu haline getirmektir.
Takım Lideri Yetiştirme Programı kapsamında, üniversite öğrencilerine 5 ay sürecek şekilde , her ay takım liderliği üzerine eğitimlerin verilmesi planlanmaktadır.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Program Başkanı Serkan KOŞOÇAYDAN, Satış Koçluğu ve Takım Lideri Yetiştirme Programı ile ilgili şunları söyledi; Çağrı Beyin verdiği eğitimleri her defasında hayranlıkla izliyorum. Eğitim sonunda öğrencilerin programa olan motivasyonları en yüksek düzeye ulaşıyor. Çağrı Bey’in verdiği eğitimlerden sonra katılanların en iyi çağrı merkezi pozisyonlarda iş bulacaklarına inanıyorum. Bu kadar kısa sürede bu kadar yoğun bilginin aktarılmasının büyük bir meziyet olduğunu düşünüyorum. Çağrı Bey, programımızın en aktif sektörel danışma kurulu üyesidir. Eğitim desteğine ek olarak yeni mezunların işe yerleştirilmesi, okuyan öğrencilerimize staj yeri bulunması gibi diğer birçok konuda da hiçbir karşılık talep etmeden yardımlarını esirgemiyor. Çağrı merkezi sektöründeki herkese Call Center Masters’ı tavsiye ederim…
Satış koçluğu eğitimi kapsamında, Liderlik ve Yöneticilik, Ekip ve Takım Arasındaki Farklar, Satış Koçunda Olması Gerek Özellikler, Başarılı/Başarısız Satış Koçluğu’nun Sonuçları, Çağrı Analizi Yapma, Telesatışın Formülü, Motivasyon, Etkili İnsan İlişkileri konuları anlatıldı. Eğitim ile ilgili üniversite öğrencileriyle uygulamalar yapıldı.
2 gün süren Satış Koçluğu eğitimi programına katılan öğrencilere başarı sertifikaları verilerek, eğitim tamamlandı.