Sektörün lider firmalarından olan Vestel’in çağrı merkezi operasyon müdürü sayın Adem Uyanık öğrencilerle buluştu. Verilen konferansta Vestel’in kalite standartlarından ve Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün yapısından bahsedildi.
Vestel Çağrı Merkezi’nin bünyesinde 380 kişinin çalıştığına ve Avrupa’da 6 dilde hizmet verildiğine değinildi. Satış sonrası yönetimin önemi, kusursuz müşteri deneyiminin herkesin sorunu ile birebir ilgilenmeden geçtiği vurgulandı. Ayrıca işe alınan elemanlara eğitim verilmesi ve verilen eğitimin hem kişinin kendisine hem de firmaya katma değer sağladığının üzerinde duruldu.
Türkiye’de çağrı merkezi sektörünün büyümekte olduğu belirtilerek, sektörün GSM ve Finans konuları üzerinde yoğunlaştığı dile getirildi. Sayın Uyanık’a konferansa katılımlarından dolayı teşekkür belgesi takdim edildi.
