Sektörle olan iletişim ve ilişkilerin geliştirilmesi ve sürekli kılınması; eğitim-öğretim kalitesinin artırılması; uygulanacak Öğretim Planı ve ders içeriklerinin sektörün ihtiyaçları ile uyumlu olacak şekilde gözden geçirilmesi; ar-ge, eğitim, istihdam gibi konularda görüş alışverişinde bulunulması amaçlarıyla sektör temsilcilerinin yer aldığı Bülent Ecevit Üniversitesi, Çaycuma Meslek Yüksek Okulu, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Sektörel Danışma Kurulu kuruldu.
Kurul üyeleri:
Afet MATARACI, ATOS Çağrı Merkezi, İşe Alım Ekibi Süpervizörü
Ayşe UÇAR, Metrics Eğitim-Danışmanlık, Yönetici
Bahadır ÇELİKSABAN, defacto İstanbul Çağrı Merkezi, Eğitim Sorumlusu
Batu DEMİRGÜÇ, Plan B İK&Kariyer Danışmanlık, İK&Yönetim Danışmanlığı Grup Müdürü
Emin ŞEN, Turkcell Global Bilgi, Proje Yöneticisi
Çağrı GÜLSOY, Call Center Masters Eğitim-Danışmanlık, Yönetici-Eğitim Danışmanı
Gülden KURT, Memorial Hastanesi Çağrı Merkezi, Müşteri İlişkileri Müdürü
Nigar AKÇA, Çağrı Merkezleri Derneği, Uzman