ÇAYCUMA MYO, ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PROGRAMI SEKTÖREL DANIŞMA KURULU KURULDU

ÇAYCUMA MYO, ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PROGRAMI SEKTÖREL DANIŞMA KURULU KURULDU

Küçült Yazı Tipi Büyüt
kurul1

Sektörle olan iletişim ve ilişkilerin geliştirilmesi ve sürekli kılınması; eğitim-öğretim kalitesinin artırılması; uygulanacak Öğretim Planı ve ders içeriklerinin sektörün ihtiyaçları ile uyumlu olacak şekilde gözden geçirilmesi; ar-ge, eğitim, istihdam gibi konularda görüş alışverişinde bulunulması amaçlarıyla sektör temsilcilerinin yer aldığı Bülent Ecevit Üniversitesi, Çaycuma Meslek Yüksek Okulu, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Sektörel Danışma Kurulu kuruldu.

Kurul üyeleri:
Afet MATARACI, ATOS Çağrı Merkezi, İşe Alım Ekibi Süpervizörü
Ayşe UÇAR, Metrics Eğitim-Danışmanlık, Yönetici
Bahadır ÇELİKSABAN, defacto İstanbul Çağrı Merkezi, Eğitim Sorumlusu
Batu DEMİRGÜÇ, Plan B İK&Kariyer Danışmanlık, İK&Yönetim Danışmanlığı Grup Müdürü
Emin ŞEN, Turkcell Global Bilgi, Proje Yöneticisi
Çağrı GÜLSOY, Call Center Masters Eğitim-Danışmanlık, Yönetici-Eğitim Danışmanı
Gülden KURT, Memorial Hastanesi Çağrı Merkezi, Müşteri İlişkileri Müdürü
Nigar AKÇA, Çağrı Merkezleri Derneği, Uzman



Yayınlanma Tarihi : 10.03.2014