Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

Ders İçerikleri(Türkçe) | Course Contents (English) | Öğretim Planları  

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PROGRAMI

  Program, hem normal öğretim hem de ikinci öğretim olarak, 2012-2013 eğitim-öğretim yılında ilk kez öğrenci almıştır.  

NEDEN ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ?

Çağrı Merkezleri, kurumların müşterileriyle olan ve değişik kanallardan gerçekleşen “etkileşimlerini” belirli bir strateji çerçevesinde yönettikleri, “İnsan, Teknoloji ve İş Süreçlerinden” oluşan örgütsel birimdir. Çağrı merkezlerinde çalışan müşteri temsilcilerinin temel görevi gelen ve giden çağrıları ele almaktır. Çağrı merkezi çalışanı kurumlar ile müşterileri arasında en iyi iletişimi kurmak ve yönetmekle görevlidir.

 

Ülkemizde Çağrı Merkezi Sektörü hızla gelişmekte, büyümekte ve çalışacak nitelikli eleman ihtiyacı giderek artmaktadır. Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı sektörün nitelikli eleman ihtiyacını karşılamak için kurulmuştur.

   

EĞİTİM

  2 yıllık-4 yarıyıllık bir ön lisans eğitimini kapsar. Normal öğretimin yanında, ikinci öğretim seçeneği de bulunmaktadır.   İsteyen öğrenciler 1 yıl isteğe bağlı İngilizce hazırlık eğitimi görebilirler.   Öğrencilerimiz Farabi Değişim Programları ile yurtiçinde anlaşmalı üniversitelerde öğretim görebilmektedir.    

FİZİKİ ALTYAPI VE İMKANLAR

Klavye teknikleri, web tasarım, bilgisayar büro programları gibi uygulamalı dersler için iki adet Bilgisayar Laboratuvarı bulunmaktadır. Ayrıca Çağrı Merkezi Uygulama Laboratuvarı kurulması çalışmaları devam etmektedir.   Öğrencilerimiz için, alanında uzman kişileri çağırdığımız kariyer günü, konferans, seminer ve sertifikalı eğitimler düzenlemekteyiz. Düzenlediğimiz sektör buluşması ve teknik geziler ile öğrenci ve sektörün bir araya gelmesini sağlamaktayız. Bu tür etkinliklere önem vermekteyiz.     Call Center Masters Çağrı Merkezi Eğitim & Danışmanlık Firması ile işbirliği protokolümüz bulunmakta ve bu kapsamda sertifikalı eğitimler düzenlenmektedir. Sektördeki önde gelen firmaların temsilcilerinden oluşan ve sürekli görüş alışverişinde bulunduğumuz bir Sektörel Danışma Kurulumuz bulunmaktadır.  

GİRİŞ VE MEZUNİYET KOŞULLARI

  YGS-4 puanı ile öğrenci alınmaktadır. Ayrıca sınavsız geçiş imkanı da bulunmaktadır.   Programımıza normal öğretime 50, ikinci öğretime 50 olmak üzere her yıl toplam 100 öğrenci alınmaktadır.   Öğrenciler mezun olabilmek için, öğretim planında belirtilen 120 AKTS’lik zorunlu ve seçmeli dersleri başarmak ve 30 günlük yaz stajını tamamlamak zorundadır.  

MEZUNLARIN ÇALIŞMA ALANLARI

Mezunlarımızın iş bulma olanakları geniştir. İletişim, banka, perakende, seyahat, turizm, inşaat vb. alanlardaki çağrı merkezlerinde müşteri temsilcisi veya takım lideri olarak işe başlayabilmekte, uzmanlık ve yöneticilik pozisyonlarına ilerleyebilmektedir.   Ayrıca diğer firmaların müşteri ilişkileri, halkla ilişkiler departmanlarında da istihdam olanağı bulunmaktadır.  

DİKEY GEÇİŞ İMKANLARI

  Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile aşağıdaki bölümlere geçiş yapılabilmektedir:   Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler ve Reklamcılık İletişim İnsan Kaynakları Yönetimi İşletme İşletme Bilgi Yönetimi Lojistik Yönetimi Medya ve İletişim Yeni Medya Teknoloji ve Bilgi Yönetimi Yönetim Bilişim Sistemleri   Ayrıca, İşletme, İktisat, Kamu Yönetimi gibi açık öğretim lisans programlarına da sınavsız olarak dikey geçiş olanağı bulunmaktadır.  

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı - Her Hakkı Saklıdır
[]
IPv6 Etkin