Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

Küçült Yazı Tipi Büyüt
Ders İçerikleri(Türkçe)  Course Contents (English)  Öğretim Planı

Tarihçe
Programımız 2012-2013 eğitim-öğretim yılından itibaren öğrenci alımına başlamış ve ilk mezunlarını 2013-2014 eğitim-öğretim yılı sonunda vermiştir.

Eğitim

Eğitim dili Türkçe olup; 2 yıllık-4 yarıyıllık ön lisans eğitimini kapsar.
Ayrıca isteyen öğrenci 1 yıl süreli isteğe bağlı İngilizce Hazırlık eğitimi görebilirler.


FİZİKİ ALTYAPI

Klavye teknikleri, web tasarım, bilgisayar büro programları gibi uygulamalı dersler için iki adet Bilgisayar Laboratuvarı bulunmaktadır.

Programımızda öğrencilerimize teorik eğitimin yanısıra uygulamalı eğitim almalarına imkan veren Çağrı Merkezi Uygulama Laboratuvarımız bulunmaktadır.

Çağrı Merkezi Uygulama Laboratuvarımızı incelemek için tıklayınız.

GİRİŞ VE MEZUNİYET KOŞULLARI

TYT puanı ile öğrenci alınmaktadır. Öğrenciler mezun olabilmek için, öğretim planında belirtilen 120 AKTS’lik zorunlu ve seçmeli dersleri başarmak ve 30 iş günü yaz stajını tamamlamak zorundadır.

İSTİHDAM OLANAKLARI
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler kazandıkları yeterlilikler doğrultusunda; tüm kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarındaki başta çağrı merkezleri olmak üzere tüm müşteri temas noktalarında çalışabilmektedir.


DİKEY GEÇİŞ İMKANLARI

Dikey Geçiş Sınavı ile aşağıdaki bölümlere dikey geçiş yapılabilmektedir:

*Görsel İletişim Tasarımı
*
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
*
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
*
İletişim
*
İletişim Bilimleri
*
İletişim Sanatları
*
İletişim ve Tasarımı
nsan Kaynakları Yönetimi
*
İşletme
*
Lojistik Yönetimi
*
Medya ve İletişim
*
Teknoloji ve Bilgi Yönetimi
*
Yeni Medya
*
Yeni Medya ve İletişim
*
Yönetim Bilişim Sistemleri

ETKİNLİKLERİMİZ

Konferans, Semimer ve Sektör Buluşmaları
Öğrencilerimiz için, alanında uzman kişileri ve firmaları çağırdığımız konferans, seminer ve sektör buluşmaları düzenlemekteyiz.


İŞKUR-İş Arama Becerileri ve CV Hazırlama
Kariyet.Net-“Kariyer Tüyoları”
Call Center Masters-Satış Koçluğu, Diksiyon, Sunum Becerileri,  Liderlik ve Yöneticilik, Motivasyon, Stres Yönetimi,  Zaman Yönetimi
Enerjisa Sektör Buluşması
ATOS ve Simtec Sektör Buluşması
Kamil Koç Sektör Buluşması
AsissTT Sektör Buluşması

Vestel Çağrı Merkezi Sektör Buluşması bu etkinliklerden bazılarıdır.


Teknik Geziler
Düzenlediğimiz teknik geziler ile öğrenci ve sektörün buluşmasını gerçekleştirmekte, gidilen lokasyonlarda sosyal-kültürel geziler de (Anıtkabir, Safranbolu, K. Ereğli, Amasra gibi) düzenlenmektedir.

*Türkiye Büyük Millet Meclisi-Ankara

*Toprak Holding Üretim Tesisleri-Sakarya

*Karel İletişim Çözümleri-Ankara
*Atos Çağrı Merkezi-Düzce
*Turkcell Global Bilgi Çağrı Merkezi-Karabük
*Çağrı Merkezi Fuarı-İstanbul
*ALO170 Çağrı Merkezi-Zonguldak
*112 Acil Çağrı Merkezi-Zongudak bu gezilerden bazılarıdır.

MEZUNLARIMIZ NE DİYOR?

Cennet ALTUN-2014 Mezunu
"Mezuniyet sonrası özel sektörde, Türk Telekom ve Enerjisa Çağrı Merkezlerinde Müşteri temsilcisi olarak 4 yıl çalıştım. Çaycuma Çağrı Merkezi Bölümünün ilk mezunlarındanım.  Benim zamanımda okulumuzda birçok seminere katıldım. Örneğin telefonda satış ve diksiyon eğitimi aldık. Karşı tarafla nasıl etkili iletişim kurabileceğimizi öğrendik. Bu eğitimler sayesinde 'telefon doktoru' gibi olduk. Müşterinin ses tonundan görüşmenin nasıl sonlandırılabileceğini dair tahminde bulunabiliyorsunuz. Üniversite adaylarına bu bölümü ve Çaycuma'da okumalarını tavsiye ederim. Önü açık bir bölüm. Memur atamaları da oluyor. Ben şu an polis memuru olarak çalışıyorum. Polis olurken de Çağrı Merkezi diploması işime yaradı. Polis olarak bilgi teknolojileri bölümünde çağrılara bakıyorum. Bu bölümün bana katkısı çok oldu." Ocak, 2022.

Büşra AKBULUT-2015 Mezunu
"Okulumuzdaki öğretim görevlileri sayesinde iyi bir altyapımız oldu. Çaycuma sakin, huzurlu bir ilçe. Liseden yeni mezun arkadaşlara Çağrı Merkezi bölümünü Çaycuma MYO'da okumalarını kesinlikle tavsiye ederim. Bizim uygulamalı derslerimiz vardı. Telefonda çağrı almış, ses kayıtlarını dinlemiştik. Atanmadan önce Turkcell Global Bilgi Sivas Lokasyonunda 3 yıl müşteri temsilcisi olarak çalıştım. Müşteri temsilcisi, anketör, e-ticaret bölümlerinde görev aldım. Daha sonra İstanbul Milli Savunma Üniversitesi'ne memur olarak atandım, halen bu kurumda arşiv işlem memuru olarak çalışıyorum. Bizim bölümümüzden mezunların atamaları şu sıralar daha kolay. Çünkü her ilde 112 Çağrı Merkezi açıldı. Tüm hizmetler 112'de birleştirildi. Bu bölümü okuyacak arkaraşlar KPSS sınavına çok çalışsınlar." Ocak, 2022.


Emine ÇAMLI-2016 Mezunu
"Okulun uygulamalı laboratuvarı var. Orada çok çağrı aldık. Çağrı alarak işi öğreniyorsunuz. İşe başladığımda çok kolay alıştım. Şu an Edirne'de Turkcell Global Bilgi'de çalışıyorum. Okulda çağrı merkezinde çalıştığım için burada hiç zorlanmadım. Okulda diksiyon eğitimleri ve bir çok eğitimler almıştık. Bu eğitimler de benim işime yaradı. Müşteri ilişkileri yönetimi dersinde müşteri tiplerini tanımıştık, bu da benim çok işime yaradı. Bilgisayarda excel ve word dersleri görmüştük bunlar iş hayatında benim çok işime yaradı. Liseden yeni mezun olan arkadaşlara Çaycuma'da Çağrı Merkezi Bölümünü okumalarını öneririm çünkü burada uygulamalı eğitim var. Okulda verilen seminer programlarının da hayata atılma ve bu alandaki işlerde bilgi sahibi olma konusunda etkileri çok büyük oldu." Ocak, 2022.

Emre BEDİZ-2018 Mezunu
"Mezuniyetimden bu yana Turkcell Global Bilgide müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum. Çaycuma MYO'da bu programının bana en büyük etkisi bir çağrı merkezine sahip olması ve profesyonel bir işe atılmadan önceki sağladığı hazırlık aşaması, geleceği yönelik gelişme bakımından büyük katkısı var, üniversite adaylarına bölümü tercih etmelerini öneririm." Ocak, 2022.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı - Her Hakkı Saklıdır
[]
IPv6 Etkin